onsdag 27. august 2014

Overraskelse frå Scrapomania i Ålesund

Endelig vart det tur til bya - Glede!!
Eg måtte sjølvklart innom dei kjekke damene på Scrapomania for å gjere
 ein liten handel :) Heldige meg fekk med meg månedskittet på kjøpet, og
 i det var det masse fint! 
Eg har jammen opna pakken ein del gongar for å sjå på alt de fine 
eg fekk med, og no har eg endelig hatt tid til å lage noko fint av det. 
Pionark er berre fantastiske <3
 Du finn masse fin inspirasjon om du stikk innom butikken deira, om ikkje så
 kan du sjekke ut bloggen. Eg går berre helt bananas når eg er innom der :)
Om de har lyst å prøve ut kitta eller noko anna på Scrapomania så kan eg
nemne at dei har fri frakt ut månden. 
Trykk på navnet så kjem du direkte til butikken.

Ha ein super haustdag!
Nina E


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar