mandag 5. januar 2015

Bokstavutfordring

Denne utfordringa vart verre enn eg trudde. Eg har grubla over
kva eg kan bruke som startar på N for det var ikkje mykje å velge mellom
som eg kom på...

 Norske flagg, narresmokk og notar :) 
Eg brukte og bilde av ein "nesten" nyfødt og
hadde med navnet til den lissje prinsen :)
 Vi har denne gongen er det Scrappegarasjen som sponsa Papirlosjen. 
På kortet mitt har eg brukt ein søt buttons frå dei.
Håper du har ein fin dag!

Håpar du vil vere med på utfordringa til Papirlosjen.
Den går då ut på at du må bruke 3 ting som startar med første bokstav i navnet ditt :) 

Klem Nina E

3 kommentarer:

  1. Ett bedårande kort med helt underbara detaljer och vackert motiv! Älskar det!

    SvarSlett
  2. This is just gorgeous. I love that sweet image and all the lovely textures and details. Thank you for sharing it with us at Love to Scrap. Linda dt :)

    SvarSlett