søndag 8. juli 2012

Fornying av messingstaker!


Eg vart nok litt riven med når eg var innom en blogg som hadde fornya en gammal messingstake! Det skulle jammen eg og teste ut :)

Eg bestillte meg lakk! Her skal det bli forandring! 
All den gamle messingen skulle lakkast :)

 Lørdag var posten her med en pakke til meg, å eg var spent når eg åpna den! 


Så var det å velge farge då.... ;) No har eg vertfall berre 5 å velge mellom ;)


Kjøpte meg en liten lysestake når eg var på loppis på Stadt!

 no er den rosa!! :)


 litt forskjellig har skifta farge i dag! :)


Må huske å kjøpe kvite lys som passar


Det er vel ikkje alle i huset er like entusiastiske 
over de "nye" rosa staken som står på doen :)
Eg lika den ihvertfall :)

Neste gong skal eg blogge om andre ting som har skifta farge :)
Ha en super kveld!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar