tirsdag 26. juni 2012

Rømme-dressing

Min kvitløksrømme-dressing som kan brukast til så mangt! :)


Å det du trenger for å lage den er:

1 pk seterrømme (fordi eg syns den er best i dressingar)
1 pose majones (mills er min favoritt)
2 dl surmelk (for at den ikkje skal bli for tjukk)
3/4 - 1 ts kvitløkspulver (smaken kjem etter kvart :) )
1/4 ts pepper
1/4-1/2 ts salt
1 ts sukker 
en liten dæsj chillipepper (en kakk på glase er nok ;) )

Rot alt i hop, å la det stå ei stond før du brukar den! 





Denne er og kjempegod til en pastasalat eg brukar å lage :)

En annan dag skal eg ta å lage den! Den må du berre test ut :) 
Den er SUPERGOD! Mellom oss kan eg innrømme at eg  brukar å gøyme den i kjøleskapet slik at ikkje ungane et den opp for meg! ;)) 
Eg kunna ete den kvar dag :)

Ikkje for å skryte also ;))


Takk for at du stakk innom! 

<3 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar