tirsdag 4. september 2012

Nytt skjerf!

Eg har dilla på skjerf, å no har eg vore å kjøpt meg enda eit! Eg kjenne at det gjer meg glad når eg ser det heng der på kroken på rommet mitt! 

Å kjøpe skjerf gjer eg når eg finn eit eg fell for med ein gong, å det gjor eg denne gongen! Eg er veldig glad i jordfargar, å den brunfargen som var på skjerfet drog berre blikket mitt til seg i de eg gjekk forbi hylla det låg i. Ja, først gjekk eg berre forbi! Egentlig var eg på vei ut av butikken, men i det eg gjekk ut døra ombestemte eg meg å gjekk inn igjen. 

Eg berre viste det! EG MÅTTE BERRE HA DET!



Her eg bur treng en skjerf for ikkje å fryse! Her har vi, på 3 året, hoppa over sommaren, å det er IKKJE bra!!

 Så her er bilde av det nyinnkjøpte hærligheta!
Eg syns fargen var berre heilt nydelig!



Å kor kjøpte eg det? Eg kjøpte det på ein plass eg aldri skulle tru at eg skulle handle kle... 
Nille!!! Det kosta berre 99 kroner! Å det var ikkje gale for ein slik skatt!! :) 


Å gløymde eg å sei det.... her herja den første hauststormen, 
å dei fleste klagar over veire!

Eg siterer ei god venninde
"Bok, stearinlys, te, radio,roskjevæir ... Ja off kor forferdeli!"

Hausten er sjarmerande med sine sprell, dei vakre fargane og den gode stemninga ein no skapar inne :) 

Ha ein fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar